Hirdetés

Marketingigazgatót cserélt az HTC

|

Az HTC marketingigazgatójaként Benjamin Ho váltja majd John Wangot.

A nehéz pénzügyi helyzetben lévő HTC Benjamin Hót, a tajvani FarEasTone egyik korábbi alelnökét és a Motorola korábbi marketingigazgatóját kérte fel arra, hogy vegye át az HTC-nél John Wang marketingigazgatói posztját. Wang távozását nem részletezte az HTC, azt azonban tudni, hogy decemberben távozik, míg Ho januárban kezdi meg a munkáját.

A döntést az HTC egy új projekt keretében hozta, amelynek a neve a nem túl eredeti "Marketing 2.0". A tajvani telefongyártó igyekszik újrafókuszálni a marketinges elképzeléseit, és szélesebb rétegekhez eljutni. Ez nem is ártana az HTC-nek, hiszen már hosszabb ideje a túlélésért küzd pénzügyileg és a piaci részesedését tekintve is.

Hirdetés

Az HTC a múlt hónapban adta közre, hogy a harmadik negyedévben 2,39 milliárd dolláros árbevétele volt (a múlt évi 3 milliárd helyett), a profitja pedig egy év alatt 79 százalékkal csökkent. A tajvaniak jelenleg Android- és Windows Phone-alapú eszközöket is fejlesztenek, az átütő sikerre azonban még várniuk kell.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.