Hirdetés
. Hirdetés

NFT felhőszolgáltatáson dolgozik a Salesforce, hogy belépjen a digitális műkereskedelembe

|

A Salesforce az alkalmazottai számára jelentette be, hogy a vállalat tervezi egy NFT felhőszolgáltatás elindítását tervezi - állítják "az ügyet ismerő személyek".

Hirdetés

Az NFT-k (nem helyettesíthető tokenek) olyan egyedi digitális eszközök, amelyeket blokklánc-technológia segítségével képesek digitális műalkotások egyediségét bizonyítani. A Salesforce lehetőséget lát arra, hogy a technológiát a vállalati szoftverekbe is bevezesse.

A Salesforce társ-vezérigazgatói, Marc Benioff és Bret Taylor is beszélt a stratégiáról azon a vállalati eseményen, ahol a bejelentés megtörtént - mondta a zártkörű esemény egy anonimitást kérő résztvevője a CNBC szerint. A találkozón részt vevő vezetők példaként említették a Pepsi által végzett, NFT-vel kapcsolatos munkát - tette hozzá egy másik személy.

Hirdetés

A Salesforce, amely felhőalapú szoftverekkel látja el az értékesítési- és marketingszakembereket, valamint az e-kereskedelemben dolgozókat, olyan szolgáltatást akar nyújtani a művészeknek, amellyel tartalmat hozhatnak létre és adhatnak ki. Ebben jelenleg speciális piacterek segítenek nekik, például az OpenSea. A decentralizált alkalmazások értékesítésére szakosodott cég, a DappRadar szerint az NFT-kereskedelem megugrott és értéke 2021-ben meghaladta a 23 milliárd dollárt.

A belső informátorok szerint a Salesforce potenciálisan integrálhatná az eszközt a saját ökoszisztémájába is, ahol a tranzakciókat kezelni tudná. A társaság tulajdonában lévő piactér azt jelenthetné, hogy nem lenne szükség az OpenSea használatára.

A Salesforce érdeklődése a terület iránt nem meglepő. A Time magazin, amely Benioff és felesége, Lynne tulajdonában van, nemrég mutatta be a TIMEPieces-t, egy digitális gyűjtőeszközt, amely hozzáférést ad a tulajdonosoknak a magazin tartalmához és eseményeihez.

Egy decemberben közzétett, a 2022-es előrejelzésekről szóló blogbejegyzésben Mathew Sweezey, a Salesforce piaci stratégiáért felelős igazgatója azt mondta, hogy a következő évben "az úttörő márkák az NFT-ken keresztül keresik majd a hasznosságukat". A Time projektjét "nagyszerű példának" nevezte, és azt mondta, hogy az NFT-k egyre inkább elterjednek majd, ahogy túllépnek az újdonság fázisán. "Ahhoz, hogy teljes potenciáljukat kiaknázzák, a márkáknak el kell kezdeniük hasznosságot teremteniük a tokeneken keresztül. 2022-ben sokkal többet fogunk hallani az NFT-kről, és lesznek nyertesek meg vesztesek" - írta.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.