Hirdetés

Országos franchise hálózat és CRM

|

Automatizált folyamatokkal az egységes ügyfélélményért.

A siker érdekében olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami alapján pozitív kép alakul ki cégünkről. Ha az értékesítő aktuális hangulata határozza meg a fő benyomást, akkor az ügyfelek könnyen a "körülmények" áldozataivá válnak. Egy jól beállított, automatizmusok által vezérelt kommunikáció viszont segít szilárd kapcsolatot kialakítani érdeklődőivel.

Hirdetés

Folyamatok automatikusan
A MiniCRM-ben beállított automatizmusok javítják az értékesítést és az ügyfélkezelést. Használatukkal rengeteg idő megspórolható: automatikusan lehet teendőket kiosztani a kollégáknak, és célzott emaileket és SMS-eket lehet küldeni ügyfeleknek. Azonnal reagálhatunk egy ajánlatkérésre, mert automatikusan értesít a rendszer. Az automatizálás során a MiniCRM támogatja az értékesítők munkáját, időt takarít meg, valamint kamatoztatja az upsell (felülértékesítés) és a cross-sell (keresztértékesítés) kínálta lehetőségeket.

Nézzük, a Borhálónak, hogyan segített a MiniCRM bevezetése.

Borháló Borkereskedelmi Kft. - a cég üzleti "operációs rendszere"
A Borháló Borkereskedelmi Kft. minőségi borok értékesítésével és  borkóstolók szervezésével foglalkozik. A borászoktól felvásárolt borokat franchise partnerek üzleteiben és webshopon értékesítik. A Borháló felépített egy üzleti modellt és azt adja át az egyes üzletek vezetőinek, akik bár saját vállalkozásuk tulajdonosai, együttműködnek a Borhálóval.

Olyan eszközre volt szükségük, ami összetett működésükkel képes tartani a lépést, amiben vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat. Választásuk a MiniCRM-re esett: a felépített rendszerben kezelik a borászok megkeresését, az üzletek megnyitását, a partnerek betanítását valamint a visszatérő vevők generálását. Külön modulban vezetik, a borászokhoz, a franchise partnerekhez, a vevőkhöz kapcsolódó folyamatokat, és azt, hogy milyen borokat kell/szeretnének beszerezni.


A vevőkkel kapcsolatos információkat részletesen felépített adatlapokra viszik fel, hogy személyreszabottan ajánlhassanak borokat, rendezvényeket. Nagyon fontos számukra, hogy ügyfeleikkel kiváló kapcsolatot alakítsanak ki, így rögzítik ha esetleg az illetőnek volt negatív élménye a borral kapcsolatban. Az ügyfélszolgálat modulban kezelik a felmerülő problémákat - a vevők, átvevők és a webshop esetében egyaránt.

Az automatizmusokban rejlő lehetőségeket maximálisan kihasználják: követik mikor járnak le a partneri szerződések, és az automatikus emaileket küldenek (boltajánló, köszöntő emailek).
 
A Borháló szinte a kezdetektől használja a MiniCRM-et. Használatával néhány hónap alatt sikerült kiépíteniük egy komplett franchise rendszert, ugrásszerű növekedést értek el, és ma már országos szinten 50 partnerrel rendelkeznek.

Eszköz együttműködéshez
A MiniCRM kiváló megoldás mindazoknak, akik egy könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, mégis sokrétű megoldást keresnek - legyen szó KKV-ról vagy nagyvállalatról. Míg az előbbieknek komplex, integrált megoldást nyújt, addig a nagyvállalatok esetében a sales csapatnak a leadek kezelésében nyújt segítséget.

Ha szeretné, hogy az Ön cége is hasonló eredményeket érjen el, próbálja ki rendszerünket díjmentesen 30 napig és jöjjön el ingyenes workshopunkra!

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!