Hirdetés

Kisebb gondok a Netflixnél

|

Marketingstratégiát vált és néhány embert elküld a népszerű streaming szolgáltató.

Hirdetés

A THR értesülései szerint marketing részlegétől 15 alkalmazott elküldését tervezi a Netflix, amely marketingstratégiája módosítára kényszerül amiatt, hogy a már amúgy is telített streaming szolgáltatási piacon új csatornák jelennek meg a közeljövőben: a tervek szerint a HBO Max májusban, a Peacock pedig július 15-én indul.

A vállalat korábban főként az egyes filmekre és sorozatokra fókuszált, a jövőben viszont nagyobb hangsúlyt fektet majd a műsorkínálat egészére. A THR információi szerint a változtatásokat a Netflix marketingfőnöke, Jackie Lee-Joe kezdeményezte, aki tavaly júlusban vette át a marketingrészleg irányítását. A Netflix világszerte több mint 6700 alkalmazottat foglalkoztat, és várhatóan több mint 17 milliárd dollárt (!) fordít 2020-ban eredeti tartalmak készítésére.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
--
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.