Hirdetés
. Hirdetés

Twitter: kiszivárgott híre szerint a márkáknak szánt ellenőrző jelvények hamarosan startolhatnak

|

A Twitter jelvényrendszere mostanában eléggé használhatatlan, mivel az esetek többségében csupán arra szolgál, hogy másokat figyelmeztessen a Twitter Blue-ra való feliratkozásra.

Hirdetés

A megújult csomag a hónap elején indult el, és a Twitter-felhasználóknak lehetőséget ad arra, hogy havi 8 dollárt fizessenek néhány további funkcióért. Ahogy az várható volt, a trollok kihasználták a változást, és az újonnan fizetett kék pipacsokat arra használták, hogy nagyvállalatoknak álcázzák magukat.

A cég új tulajdonosa, Elon Musk látszólag úgy próbált meg ezzel foglalkozni, hogy előírta, a fiókok adott esetben tartalmazzák a paródia szót, majd nem sokkal később pontosította, hogy a paródia szót közvetlenül a kijelzőnévbe kell tenni. Ez azonban nem akadályozta meg a trollokat abban, hogy teljesen figyelmen kívül hagyják a szabályt, és hamarosan már Nintendónak és más nagyvállalatoknak adták ki magukat a fiókok. A leghírhedtebb trollfiók az volt, amely az Eli Lilly gyógyszeripari vállalatként azt tweetelte, hogy az inzulin ingyenes lesz. A farmakológiai cég részvényei zuhantak, és később az összes hirdetését visszavonta a Twitterről.

Hirdetés

A jelenlegi állapot szerint egyetlen Twitter-jelvény létezik, ez kék színű, középen egy pipa van, és ez régebben azt jelentette, hogy a fiók, amelyhez csatolták, hiteles. Az új Twitter Blue előfizetés értelmében az ellenőrzött jelvény továbbra is ezt jelentheti a régi fiókok esetében, de mindenki más számára csupán azt fogja jelenteni, hogy havonta 8 dollárt fizet. Ez nem túl hasznos, ezért a Twitter a Platformer szerint további jelvényeket is bevezethet - számolt be a Slashgear.

Casey Newton egy bejegyzésben azt állítja, hogy egy ültetési táblázatból szedte ki a Twitter állítólagos terveivel kapcsolatos részleteket. A dokumentum alapján a Twitteren belül állítólag öt csapat dolgozik saját projekteken, amelyek közül az egyik a havi 8 dolláros Blue előfizetés. Ezen kívül állítólag készülőben van egy Blue for Business verifikációs lehetőség, a titkosított direkt üzenetek (DM-ek), amelyekről néhány napja hallottunk, egy tippelési funkció, és a Musk által már említett hosszú formátumú jegyzetek.

Figyelemre méltó a Blue for Business terv, amelyet a Platformer által megszerzett néhány további dokumentumban részleteztek. Ezzel állítólag a márkáknak lehetőségük lesz arra, hogy más típusú ellenőrző jelvényt vásároljanak a dolgozóik számára, ami egyértelművé teszi, hogy ezek a fiókok melyik vállalathoz tartoznak, és segít megkülönböztetni őket más fiókoktól. Az ezektől a felhasználóktól származó tweetek további jelvényeket tűzhetnek a nevük mellé, hogy a státuszuk azonnal észlelhető legyen. Az új jelvények makettjei között állítólag a Verizon és a The New York Times jelvényei is szerepeltek.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.