Hirdetés
. Hirdetés

A YouTube-ról szedne előfizetőket a Spotify

|

Az egynapos reklámhadjárat sokba került a Spotifynak és a Phoenixnek.

Hirdetés

A Spotifiy egynapos hadjáratot tartott a YouTube-on, amelynek keretében azt remélte, hogy új előfizetőket tud majd szerezni. A látogatók a francia Phoenix céggel közösen elkészített 18 perces dokumentumfilmjüket nézhették meg, darabonként. 

A teljes kisfilmért a látogatóknak egész nap vissza kellett nézniük a videomegosztóra, de aki megosztotta a Facebookon vagy a Twitteren, az egyből végignézhette. A Spotify számára kulcsfontosságú, hogy növelje az előfizetői táborát, ellenkező esetben ugyanis nem tudja megnyugtatni a befektetőit. A mostani online hirdetés egy hónappal követte a szolgáltatás első televíziós reklámját. 

A hírek szerint ezek a kampányok igen sokba kerülnek, ugyanis a YouTube főoldalán hirdetni napi 400 000 dollárba kerül. A Spotifynak jelenleg körülbelül 5 millió előfizetője van, akik havonta 10 dollárt adnak a prémiumszolgáltatásokért.  

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.