Hirdetés
. Hirdetés

A hűség az üzleti életben is kifizetődik

|

Az InnoMax díjjal elismert Tolnagro Kft. a magas szintű ügyfélkezelésben látja a jövőt.x

Hirdetés

Az idei InnoMax legnagyobb újdonsága az volt, hogy 2015-től az Invitel ügyfelei mellett immár bármely magyar vállalat nevezhetett az innovációs seregszemlére. A társaság ugyanakkor továbbra is nagyra értékeli meglévő ügyfelei hűségét, így számukra megalapította a Hűség Díjat, amelyre a vállalatok és intézmények továbbra is megvalósult projektekkel pályázhattak, méretüktől függetlenül. Az első díjat a Tolnagro Kft. nyerte el „Tolnagro telefónia és vevőszolgálat fejlesztése AVAYA megoldással” című pályaművével.

Hirdetés

Az állatgyógyászattal foglalkozó vállalat kiemelt projekt keretében végezte el ügyfélszolgálatának és vevőszolgálatának technológiai fejlesztését annak érdekében, hogy partnereit a jövőben még magasabb színvonalon tudja kiszolgálni. A megvalósításhoz a cégnek integrált infokommunikációs megoldásokra, biztonságos IP VPN hálózat kialakítására, illetve IP telefonalközpont és CallCenter üzemeltetésre volt szüksége. Meglévő ISDN vonalait SIP szolgáltatással váltotta ki a nagyvállalat, emellett olyan telefonos jellegű CRM rendszer fejlesztésével bízta meg az Invitelt, melyet a későbbiekben bevezetésre kerülő ERP rendszerükkel is könnyen összekapcsolhatnak majd.

Egységes rendszer – költséghatékony ügyfélkezelés
„A vevőkör üzletági besorolásának, továbbá az egyes ügyintézők üzletági összerendelésének köszönhetően nincs elveszett megkeresés vagy pontatlan ügyfélkezelés. A rendszer által kínált különböző naplózási lehetőségek révén javult az ügyfélszolgálati teljesítményünk, valamint a rendelés leadási szokásokról készült vevői statisztikák elemzése alapján lehetőség nyílt a vásárlóinkra szabott kiszolgálási módszerek kidolgozására. Hosszú távon lehetőségünk nyílik a vevőszolgálatot egy központi fő számra irányítani szekszárdi székhelyünkön, és a többi telephelyünkön megszüntetni a telefonközpontokat.” – mondta Vándor Péter, a Tolnagro Kft. informatikai vezetője.

 

 

A díjnyertes megoldás lehetővé teszi a nagyvállalat számára, hogy a több telephelyen végzett vevőkezelés egységes felületen, egy rendszerben történjen. Mindez költséghatékony megoldást jelent a korábbi széttagoltság megszüntetése mellett, illetve a különböző telephelyeken dolgozó vevőszolgálati munkatársak megfelelő terhelésmegosztását is megoldja. A megvalósításhoz a Tolnagro Kft.-nek nem kellett külső erőforrást igénybe vennie, az Invitel a teljes kommunikációs megoldást és hálózatot egy kézből, egy szolgáltatáscsomagban szállította és fejlesztette.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.