Hirdetés
. Hirdetés

Megköveteli a Microsoft a COVID elleni védőoltás igazolását az irodáiba való belépéshez

|

A vállalat októberre tolta ki amerikai irodáinak újranyitásának időpontját.

Hirdetés

Az Apple és a Google után újabb technológiai vállalat jelentette be, hogy az Egyesült Államokban lévő irodáiban megköveteli alkalmazottaktól és bárkitől, aki a vállalat területére akar lépni, hogy rendelkezzen oltási igazolással. A Microsoft dolgozóinak így szeptembertől be kell mutatniuk az oltási igazolást.

Emellett szeptember 7-ről október 4-ére tette át amerikai irodáinak újranyitásának időpontját. A lépések a COVID-19 erősen fertőző delta-változatának globális elterjedése miatt történnek.

Hirdetés

"Ahogy a járvány kezdete óta tesszük, továbbra is szorosan nyomon követjük az új fejleményeket, és a helyzet alakulásának megfelelően kiigazítjuk a terveinket, a dolgozók egészségét és biztonságát tartva szem előtt" - mondta a Microsoft szóvivője a CNET-nek küldött nyilatkozatában. "Szeptembertől kezdve az oltás igazolását is megköveteljük minden alkalmazottunktól, beszállítótól és minden olyan vendégtől, aki belép a Microsoft amerikai épületeibe."

A vállalat lehetőséget biztosít arra, hogy alkalmazottain felmentést kapjanak. Az olyan egészségügyi állapot vagy más védett ok - például vallás - esetén, amely megakadályozza az oltás felvételét, valamint az immunhiányos emberek gondozói, illetve az oltáshoz túl fiatal gyermekek szülei januárig otthonról dolgozhatnak tovább.

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.