Exchange Kompetencia Központot hozott létre az Atigris Informatika

|

Az Atigris Informatika Zrt bejelentette a Microsoft Exchange termékek és a hozzájuk szervesen csatlakozó szolgáltatások támogatására Exchange Kompetencia Központ (AXK) hozott létre.

Exchange Kompetencia Központot hozott létre az Atigris Informatika Az Atigris Informatika Zrt bejelentette a Microsoft Exchange termékek és a hozzájuk szervesen csatlakozó szolgáltatások támogatására Exchange Kompetencia Központ (AXK) hozott létre. A nagy múltú, Microsoft termékek és szolgáltatások értékesítésére és azok támogatására szakosodott cég ezzel egy olyan, magas szintű szakmai tudást és tapasztalatot igénylő piaci szegmenst célzott meg, amely cégei eddig ezt a fajta támogatást a magyar piacon csak nagyon drágán, multinacionális támogatási modell kereti közt vehették igénybe. A támogatási modell keretei közt immáron a gyártói terméktámogatáshoz hasonló, magas szintű szolgáltatásokat a piaci szereplők az itthoni árakon, rugalmasabb konstrukcióban és magyar nyelven vehetik igénybe, így megnyílik a lehetőség a régóta halogatott termék frissítési projektek, vagy pedig a platform migrációs projektek sikeres végrehajtása előtt. Szintén remek támogatási lehetőséget jelent a szolgáltatás azon cégek számára amelyek a régebbi korszerűtlen Exchange infrastruktúrájukat lecserélve, a Microsoft felhő alapú szolgáltatásait szeretnék igénybe venni és ehhez a migrációs feladathoz keresnek magas szintű, de megfizethető árú tervezési és konzultációs szolgáltatásokat. Az Atigris több mint 10 éves tapasztalata, valamint a Microsoft Consultinggal kötött preventív és incidens alapú háttért támogatási szerződés lehetővé teszi azt, hogy a cég szakemberei képesek legyenek gyakorlatilag minden, Exchange területen felmerülő kérdés és probléma megválaszolására, valamint a nagybonyolultságú, akár országhatárokon is átnyúló Exchange rendszerek támogatására, migrációs, termékfrissítési, vagy konszolidációs projektjeinek végrehajtására is. Az Atigris szakértői az elmúlt években mind a kis-, közepes- és nagyvállalatok, mind pedig az állami szféra intézményei számára vittek végbe sikeres Exchange migrációs és támogatási projekteket, ezek közül több olyan is volt, amelyek az országban egyedülálló, platformváltással járó levelező és csoportmunka migrációs feladatok elvégzését is jelentették. Ezen esetekben az Atigris több platformon futó, összetett üzemeltetési szerződéseiben szerzett tapasztalatai, szakembereinek rugalmassága, valamint a migrálandó és a célplatform részletekbe menő, hasonló szintű ismerete előnyt jelentett a csak Microsoft rendszereket ismerő professzionális, multinacionális cégekkel szemben. Szintén határozott előnyt jelent az is, hogy az Atigris az elvégzett migrációs, vagy konszolidációs vagy termékfrissítési feladat után reális áron, igény alapján helyszíni vagy távoli, 7*24 órás támogatási szolgáltatást is kínál ügyfelei számára a folyamatos és magas szintű, valamint biztonságos üzemeltetéshez.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.