A Fujitsu támogatja az adatvezérelt átalakulást a digitális üzleti működés megvalósításához

|

A Fujitsu segít adatvezérelt módon megvalósítani a digitális átalakulást. Lehetővé teszi, hogy ügyfelei új értéket nyerjenek ki és izgalmas, új üzleti lehetőségekhez jussanak adataikból. A digitális üzleti működés megvalósításához az adatokat fel kell deríteni, fel kell dolgozni, és meg kell védeni.

A Fujitsu új adatvezérelt átalakulást támogató programja úgy segít az ügyfeleknek üzleti előnyhöz jutni adataikból, hogy még a legnagyobb, legszéttagoltabb IT-rendszerekben is gondoskodik az adatvagyon kezeléséről és védelméről - a hálózat peremétől kezdve annak középpontján át a felhőig.

A Fujitsu az eddiginél is jobban törekszik rá, hogy a digitális átalakulás ösztönzésével lehetővé tegye ügyfelei számára a kívánt üzleti eredmények elérését. Élen jár az adatalapú tanácsadás és implementáció strukturált folyamatának megvalósításában. A folyamat első lépéseként segít ügyfeleinek meghatározni az adatvezérelt átalakulás kiinduló állapotát a szervezeten belül. Ezután definiálja a megcélzott alaparchitektúrát és adatkezelési környezetet a szervezet egészére kiterjedő üzleti értékteremtéshez.

A Fujitsu adatközponti portfóliójában is átfogó fejlesztéseket vezet be. Saját technológiái és szolgáltatásai mellett partnerei kategóriavezető megoldásait is felveszi kínálatába. A partnerek - pl. Microsoft, AWS, NetApp, VMware, Nutanix, Qumulo, Commvault, Veritas, SAP - termékeinek integrálásában szerzett mélyreható szakértelmét kamatoztatva, egy forrásból teszi elérhetővé a többi IT-szállítóénál szélesebb és átfogóbb megoldás- és szolgáltatásportfólióját.

A Fujitsu SELECT viszonteladó partnereinek fontos szerep jut a programban. A Fujitsu szeretne több szolgáltatásközpontú partnert toborozni annak érdekében, hogy növelje kis- és középvállalati ügyfelei számát. A Fujitsu által követett szemlélet jegyében a SELECT partnerek rendszeres árbevételt biztosító modelleket dolgozhatnak ki, és független szoftverszállítók ökoszisztémáját vehetik igénybe az ügyfelek átalakulását támogató alkalmazáselemek kifejlesztéséhez és szállításához. A bővülő partnerhálózaton keresztül a Fujitsu azt szeretné elérni, hogy minden ügyéligényre tudjon biztosítani optimális megoldást.

Ügyfeleink minden tevékenységénél az adatokat állítjuk a középpontba

"Ügyfeleink minden tevékenységének középpontjában az adatok állnak. A digitális átalakulás sikerének titka, hogy új értéket nyerjünk ki az adatokból. A szervezetek többségénél azonban túl bonyolulttá vált az adatinfrastruktúra ahhoz, hogy teljes egészében ki tudják aknázni a potenciális előnyöket. Adatvezérelt átalakulási programunk keretében most magasabb szinten tudunk segítséget nyújtani az ügyfeleknek, hogy visszaszerezzék az irányítást adataik felett, és maradéktalanul hasznosítsák a bennük rejlő előnyöket - ami alapvető lépés jövőbeni üzleti kilátásaik szempontjából" - mutatott rá Christian Leutner, a Fujitsu európai termékértékesítési vezetője.

A Fujitsu bevált Human-Centric Experience Design (HXD) módszertana alapján a vállalat tanácsadói az ügyfél egyedi adatvagyonát és igényeit figyelembe véve segítenek elérni az optimális üzleti eredményt. A folyamat részeként megkeresik azt a megoldást, amely a legjobban illeszkedik a co-creation szakaszban, az ügyféllel közösen meghatározott szükségletekhez. A Fujitsu és partnerei kiterjedt portfóliójára támaszkodva garantáltan kompromisszumok nélkül bonyolítható le ez a folyamat.

A co-creation megbeszéléseken kidolgozott tervek alapján a Fujitsu testre szabott, elosztott adatarchitektúrát hoz létre az egyedi ügyféligényekhez igazodva ahelyett, hogy valamilyen uniformizált szemlélet megvalósítását, és ezzel kompromisszumok elfogadását erőltetné. Az új és meglévő hardverekre, szoftverekre és szolgáltatásokra kiterjedő, széles körű integrációnak, valamint a Fujitsu és partnerei szoros együttműködésének köszönhetően az ügyfelek maximális előnyre számíthatnak az átalakulásból.

"A digitális átalakulás azt jelenti, hogy a szervezet irányítást szerez adatai felett" - jelentette ki Christian Leutner. "Ügyfeleink nem új termékjellemzőket szeretnének, hanem egységes, konszolidált adatkezelési megoldást. A Fujitsu adatvezérelt átalakulási programja újszerű, adatközpontú szemléletet követ, és a partnerek régi és új kategóriavezető megoldásaival ötvözi saját megbízható adatközponti technológiáinkat a hálózat peremén, középpontjában és a felhőben. Az ügyfelek az egyedi igényeiknek legmegfelelőbb adatinfrastruktúrákhoz férhetnek hozzá. Pozíciójából adódóan a Fujitsu minden feladathoz biztosítani tudja a megfelelő megoldást - az ügyfelek pedig elkerülhetik a bizonytalan jövőt eredményező, drága, saját fejlesztésű módszerek alkalmazását."

Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.