Új kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser a Symantec-nél

|

Naményi Krisztiánt nevezte ki kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsernek Magyarország vezető bizonságtechnikai szoftvereket gyártó vállalata, a Symantec.

A szakember a Gábor Dénes Főiskolán végzett 1999-ben mérnök informatikusként, és közel 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a nagyvállalati informatikai projektek területén. A korábban a Fujitsu Siemens Computersnél dolgozó Naményi Krisztián január óta erősíti a Symantec csapatát. Legfontosabb feladata a kiemelt partnerekkel való napi szintű kapcsolattartás mind üzleti, mind technikai témákban, valamint a vállalat új megoldásainak prezentálása a nagyvállalati partnerek felé.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.