Hirdetés
. Hirdetés

Új marketingigazgatót igazolt az eMAG

|

Sportszerekkel foglalkozó áruházlánctól érkezett szakember feladata az lesz, hogy a márkát a vásárlók mellett a potenciális Marketplace kereskedőpartnerek számára is láthatóbbá tegye. A külső kereskedők bevonása ugyanis elengedhetetlen a vásárlói igények minél magasabb fokú kielégítése érdekében.

Hirdetés

Lovas Tamás tölti be az eMAG Magyarország marketingigazgatói pozícióját. A közel másfél évtizedes tapasztalattal bíró szakember a Decathlon sportáruházlánctól érkezik az ország piacvezető online kereskedőjéhez, ahol több mint öt éven át töltötte be a marketingkommunikációs vezetői tisztséget.

Az új szakember az elmúlt tizenöt év során jelentős tapasztalatot szerzett mind médiaügynökségi, mind ügyféloldali munkában Magyarország mellett az Egyesült Arab Emirátusokban is. A 39 éves marketingszakember a Soproni Egyetemen szerzett közgazdasági diplomáját követően pszichológiát is tanult a University of Nottinghamen.

Feladata az eMAG-nál a vállalat márka-, marketing- és PR stratégiájának összehangolása és a kommunikációs csapatának operatív vezetése. Az adatvezérelt, és az e-kereskedelmi óriás egyedi előnyeit hangsúlyozó kommunikációs ív vitelére az Eurolex Consulting PR ügynökség kommunikációs szakértőivel kiegészült házon belüli gárda áll a marketingvezető rendelkezésére.

Hirdetés

"Rendkívül izgalmas kihívás az eMAG sokat tapasztalt csapatához csatlakozni olyan turbulens évek után, amikor nem csak a pandémia okozott robbanásszerű növekedést, de a cégek egyesülésén is túl van a szervezet. Ezek után már nem csak a mindenáron való piacbővülés, hanem a hatékonyság és nyereséges működés került a fókuszba, aminek okán kicsit a szemléletmódon is változtatni kell. A legfrissebb eTOPLISTA szerint az online kiskereskedelmi szektorban itthon továbbra is piacvezető az eMAG, az én feladatom pedig az lesz, hogy a vásárlók mellett a leendő Marketplace kereskedőpartnerek számára is minél láthatóbbá, vonzóbbá tegyem a márkát" - mondta kinevezése kapcsán Lovas Tamás.

A pandémia visszaszorulása óta az eMAG-nál egyfajta átrendeződés zajlik a vállalat saját, illetve Marketplace kereskedőpartnereinek forgalmában, amely egyre nagyobb szeletet hasít ki az összforgalomból. Jelenleg már hétmillió felett van az eMAG.hu-ról megrendelhető termékek száma, a választék további növelése kapcsán a Marketplace platform szerepe felértékelődött az eMAG-csoporton belül.

"Tamás érkezése nagy örömmel tölt el, mert személyében méltó szakemberrel bővül az eMAG hazai menedzsmentje. Az elmúlt évek folyamatos építkezése, az eMAG easybox csomagautomata-hálózat országos kiépítése és a hamarosan elkészülő új, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központunk együttesen komoly fegyvertényt jelentenek, erős kommunikációs jelenléttel pedig a vásárlók számára is érthető formában mesélhetjük el ezen jelentős fejlesztések előnyeit" - kommentálta Lovas Tamás kinevezését Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.