Hirdetés
. Hirdetés

A VanMoof 128 millió dollárból lenne a világ vezető e-bike márkája

|

Az új modellek felismerhetők a háromszög alakú, futurisztikus kinézetű vázról.

Hirdetés

Az amszterdami székhelyű, és már ma is igen népszerű ebicikliket gyártó VanMoof startup 128 millió dollárt kíván szerezni a fejlesztéseihez, hogy piacvezetővé váljon az elektromos kerékpárokat tervezésében és értékesítésében.

A VanMoof abban különbözik az átlagos e-bike gyártóktól, hogy a vállalat igyekszik mindent ellenőrizni az ellátási lánctól a vásárlói élményig. A VanMoof e-bike-ok prémium kategóriás termékek, amelyeket elsősorban városi túrákra terveztek. A legújabb modellek jelenleg 2198 euróba kerülnek.

Ezek az elektromos motorral felszerelt járművek elektronikus váltórendszert is kapnak. A négy fokozat között nem kell a bringázóknak magunknak váltani, csak annyi a dolguk, hogy felpattanjanak a kerékpárra és elkezdjenek pedálozni.

Hirdetés

Az új modellek felismerhetők a háromszög alakú, futurisztikus kinézetű vázról, de hidraulikus fékekkel, integrált világítással és néhány intelligens funkcióval is felszerelték őket. Sőt van bennük beépített mozgásérzékelő riasztóval kombinálva, GPS-chip és mobilkapcsolat.

Ha a kerékpárt lopottnak nyilvánítják, a GPS és a mobilchipek működésbe lépnek, és a VanMoof alkalmazásban nyomon követhető lesz a kerékpár. A vállalat bringái már az Apple Find My alkalmazásával is kompatibilisek.

Ahelyett, hogy kizárólag készen kapható alkatrészekre támaszkodna, a vállalat egy kis számú beszállítóval dolgozik együtt, hogy egyedi alkatrészeket gyártson. Így a költségek csökkentése érdekében a lehető legtöbb közvetítőt ki tudja iktatni, amivel versenyelőnyt is terremtett.

A VanMoofhoz hasonló vállalatok fejlesztése elég tőkeigényes. A vállalat a világ 50 különböző városában nyitott kiskereskedelmi üzleteket és szervizközpontokat. Bár a vállalat Európában indult, mostanra az Egyesült Államok a VanMoof leggyorsabban növekvő piaca.

A most megszerzendő plusz finanszírozással a startup azt tervezi, hogy jelentősen megemeli jelenlegi stratégiai céljait. Frissített kerékpárokra jöhetnek kifinomult dizájnnal és több egyedi alkatrésszel. Több üzletre és szervizközpontra számítanak világszerte, és valószínűleg több online értékesítésre is. "Ez segíteni fog nekünk abban, hogy a következő öt évben 10 millió ember üljön a kerékpárjainkra" - mondta Taco Carlier társalapító és vezérigazgató egy nyilatkozatban. Eddig 150 ezer ember használja a VanMoof kerékpárokat.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.