Hirdetés

Apa, elkezdődött!

|

Új interaktív portál, bővülő csatornakínálat, magyar nyelvű adások, sikerfilmek a tékában, avagy T-Home TV újdonságok.

Hirdetés

Jól mutatja, mennyire nehéz egy bevezetés előtt álló terméket, illetve szolgáltatást pozícionálni, hogy a T-Online értelmiségi, az internetet magabiztosan használó fiatal előfizetőkre számított, amikor elindította IPTV szolgáltatását. Ezzel szemben inkább az idősebb korosztály érdeklődött aktívabban a T-Home TV iránt.

A szolgáltató sajtótájékoztatóján a cég képviselői elmondták: az előfizetők száma szeptember elején átlépte a háromezret, de az ideáig vezető út elég göröngyös volt. A tévéreklám, amelyben elhangzik az a bizonyos "Apa, kezdődik!" felkiáltás, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ennek oka, hogy a fent említett, idősebb korosztályt nem tudta megszólítani, mivel 30-40 másodpercben nem lehet felsorolni elég érvet az IPTV mellett. Márpedig erre szükség van, ugyanis a piac telített, a fogyasztókat pedig nem könnyű meggyőzni arról, hogy váltsanak.

T-Online éppen ezért új stratégiába kezdett. Készített például egy a szolgáltatást részletesen bemutató demófilmet, amelyet postai direkt marketinggel és értékesítőkön keresztül jutatott el a potenciális ügyfelekhez. Mivel az érdeklődők nem elsősorban az internetezők táborából kerültek ki, ezért a cég nemrég lehetővé tette, hogy DSL előfizetés nélkül is meg lehessen rendelni a szolgáltatást.

Ugyancsak a népszerűsítés érdekében a cég elindította a T-Home TV portált (www.t-hometv.hu), ahol a látogatók interaktív formában ismerkedhetnek a szolgáltatással. Gyakorlatilag a beltéri egység (set-top-box) funkcióit érhetik el, próbálhatják ki. Ugyanitt a meglévő ügyfelek beállíthatják, vagy módosíthatják az otthoni vevőegységre rögzítendő műsorok listáját, továbbá azonnali felvételeket kezdeményezhetnek, valamint testre szabhatják a csatornakiosztást. Mindezzel együtt a vállalat ez év végére szeretné, ha az előfizetők száma meghaladná a tízezret.

A cég egyéb újdonságokról is beszámolt a tájékoztatón. Például olyan sikerfilmekkel gazdagodott a T-Home TV Videótéka kínálata, mint a Tégla, a Taxi 4 vagy a Hannibál ébredése. Egyébként a funkciók közül ez teljesített a legjobban, magasan a várakozást meghaladóan annak ellenére, hogy sok helyen lehet vásárolni DVD filmeket 990 forintért. Egyedül a téka havi átalánydíjas változata kevésbé népszerű. Emellett már magyar nyelven is elérhetővé vált az Eurosport2 csatorna, ahol az érdeklődők élőben láthatják az angol labdarugó-bajnokság küzdelmeit. Továbbá új tematikus vígjáték-csatorna jelent meg az HBO PAK és HBO MAXPAK csomagban, az HBO Comedy. A vállalat tervei szerint a csatornakínálat tovább bővül: várhatóan még az idén bekerül az Animal Planet a családi csomagba.

Ami a távoli jövőt illeti, a cég szerint, ha az ügyfelek száma és összetétele eléri a reprezentatív szintet, akkor a mostani nézőmérés is megújulhat. Akár a felhasználók személyét felismerő analitikai megoldás is ráhúzható lesz a szolgáltatásra, amelyet követően megjelenhetnek majd a személyre szabott hirdetések, megújítva ezzel a mostani - néha igen csak bosszantó - reklámmodellt.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.