Hirdetés
. Hirdetés

Az Apple visszaad az iPhone árából

|

Az Apple 100 dollár kompenzációt ad mindenkinek, aki az 599 dolláros premieráron vásárolta a 8 gigabájtos iPhone-ját. Dühösen reagáltak azok, akik az elsők között vettek iPhone-t.

Hirdetés

Steve Jobs csak akkor szól hozzánk, egyszerű földi halandókhoz, hogyha valami érdekes mondanivalója van. Tegnap megtette. Az Apple weboldalán "az összes iPhone vásárlóhoz" címzett levelében egyfelől védi az Apple döntését, hogy mindössze a piacra dobás után két hónappal, 200 dollárral csökkentették a nyolc gigabájtos iPhone árát, ugyanakkor száz dollárnyi, az Apple Store-okban, illetve online boltjukban elkölthető kreditet ajánl fel azoknak akik még az 599 dolláros árat fizették ki érte.

Az Apple és az AT&T ügyfélszolgálata rengeteg hívást kapott dühös vásárlóktól, akik azt sérelmezték, hogy mindössze két hónappal azután, hogy a piacra került, ilyen jelentősen csökkentik az iPhone árát és valamiféle kompenzációt követeltek. Jobs válasza és a kompenzáció ennek szól. Ugyanakkor levelében "Mr. Apple" nem habozik belemélyíteni a fogát azokba, akik - nézőpont kérdése - a cég leglojálisabb vásárlói, vagy a legfogékonyabbak az iPhone körüli felhajtásra: "az iPhone messze a konkurensek előtt járó termék és mostantól még több felhasználó számára lesz megfizethető. Ha örökké a következő árcsökkentésre, vagy az új, fejlettebb modellre várunk, akkor sohasem vásárolunk végül semmilyen technológiai terméket, mert mindig lesz a horizonton valami ami jobb és kevésbé drága."

iphone.jpg

A 100 dollárnyi levásárolható kredithez jutás mikéntje a jövő héten derül majd ki, de kérdés, hogy az amerikai vásárlók hogyan élik meg a dolgot. Sokuknak a 100 dollárnyi veszteség fájdalmas emlékeztető, hogy pénzbe kerül elsőként birtokolni egy új technológiát. Meglepő a dolgok ilyetén való alakulása, hiszen a "tengeren innen" a nagy többségünk számára alapvető evidencia, hogy nem azonnal, az új technológiák piacra kerülésekor vásároljuk meg azokat, hanem amikor megfizethetővé vállnak számunkra. Japánban pedig teljesen bevett szokás, hogy a legújabb termékek méregdrágán kerülnek ki a boltokba és a technológiai megszállott vásárlók ennek ellenére azonnal meg is vásárolják azokat. Egy időben például az AMD pont ezért a szigetországban dobta először piacra az új processzorait.

Biztos ami biztos, a Nokia rúgott még egyet az iPhone korai vásárlóin egy Google Ads kampánnyal, melyben arra biztatja őket, hogy látogassák meg a cég - amúgy ingyenes - mobil közösségi oldalát.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.