Hirdetés
. Hirdetés

Bérelhető all-in-one iroda

|

A T-Systems és a Cisco szolgáltatása kis- és középvállalatok számára.

Hirdetés

Évek óta sokat ismételt tény, hogy a kis- és középvállalatok hatékonyságának javításában az informatikának kulcsszerepe lehet. A valóságban azonban a beruházás kezdeti költségigénye, az informatikai szakemberek hiánya és a jelentős szervezési erőforrásigény miatt a fejlesztések legtöbbször nem valósulnak meg.

Mindezekre együtt ad megoldást a T-Systems Cisco technológián alapuló új megoldása, amellyel a cégek néhány hét alatt hozzájuthatnak egy azonnal használatba vehető, komplett kommunikációs rendszerhez, havi átalánydíjas formában, a meglevő megoldás költségeinél körülbelül 20%-kal olcsóbban, hozzávetőlegesen munkaállomásonként 5-15 000 forintért a rendszer különböző paramétereitől függően. Mindezért az előfizető egy olyan egységes IP-alapú üzleti kommunikációs megoldást kap, amely magában egyesíti a szimmetrikus szélessávú internetkapcsolatot, a telefóniát, az egységes üzenetküldést, a hangpostát, az ügyfélkapcsolati alkalmazásokat, az audio- és videolehetőségeket, az interaktív konferenciamegoldásokat, illetve a jelenléti (presence) és mobilitási megoldásokat. A szolgáltatás már akár néhány alkalmazottal működő cég számára is hatékony megoldást biztosít.

A megoldás piaci létjogosultságára a Bell Research e téren végzett kutatása is rámutat. A szolgáltatás célcsoportja mintegy 15 000 szervezet, az ezeknél működő mintegy 455 ezer PC-ből közel 400 ezer hálózatba van kötve. A 44 ezer telephelyből mintegy 31 ezernél található helyi informatikai hálózat, azaz az összes telephely kb. 70%-nál van legalább 2 számítógép „összekötve". Ennek ellenére a szervezetek ¾ része csak 1 telephelyen üzemeltet LAN-t, és az összes PC-nek mintegy 85%-a a központokban található.

A kutatás arra is rávilágít, hogy a szolgáltatás koncepcióját a kis- és középvállalkozások 46%-a vonzónak találja. A koncepció vonzereje az egyszerűsödő adminisztrációban, az egykapus kiszolgálásban, a tervezhetőségben nyilvánul meg, de számos említés érkezett a szolgáltatás minőségére, innovativitására vonatkozóan is.

Emellett nemzetközi kutatások mutatnak rá, hogy az IP-alapú egységes kommunikációs alkalmazásokat használó szervezetek alkalmazottanként napi 32 percet takarítanak meg pusztán azzal, hogy a csapattagok hatékonyabb telekommunikációs eszközöket alkalmaznak.

Az egységes, IP alapú műszaki háttérből adódó további előny, hogy nem merülhetnek fel kompatibilitási problémák az egyes egységek között, a távfelügyelet révén csökken a rendszer leállásából adódó kiesés, a szolgáltatás rugalmasan módosítható a szervezeti változásoknak megfelelően, és nem utolsó sorban az üzleti folyamatok által igényelt adatbiztonsághoz, védelemhez és szabályozáshoz szükséges mélységi védelmet nyújtja.

A szolgáltatás alapját jelentő Cisco UC 500 egységes kommunikációs rendszer lehetőséget teremt a cégek integrált hang-, video- és adathálózatának kialakítására. Biztosítja a vezetők és az alkalmazottak biztonságos csatlakozását az irodához, amikor úton vannak, vagy otthonról dolgoznak. A szolgáltatás részeként telepített IP-telefonok segítségével nemcsak a hagyományos telefonszolgáltatások érhetőek el, hanem számos többletfunkció is, így a személyes telefonkönyv, a hangposta, az intelligens hívásátirányítás és a hívócsoportok kialakítása.

A korszerű IP-technológia lehetőséget nyújt további IP-alapú alkalmazások bevezetésére, mint például vállalati címtár-integráció, hangposta- és e-mail integráció, tárcsázás adatbázisból, táv- és csoportmunka, videotelefonálás.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.