Hirdetés
. Hirdetés

ELO Digital Office - Tartalmas konszolidáció az ügyfélszolgálaton

|

A központi vállalati tartalomkezelő platform bevezetésével elérhető üzleti előnyök rendkívül széles palettáját bemutató projekten dolgozik a hazai távközlési szektorban az ELO Digital Office. Tartalomkezelő platformjával a szállító olyan jövőbiztos megoldást ad ügyfelének, amely az igények és a követelmények változásával a folyamatok csoportszintű konszolidálását és optimalizálását hosszú távon is könnyebbé teszi.

Hirdetés

A dokumentumokat, iratokat, ügyeket érintő munkafolyamataik támogatására szakrendszerek helyett központi tartalomkezelő megoldást bevezető vállalatok nemcsak hatékonyságukat és rálátásukat növelhetik a túlbonyolítás elkerülésével, hanem olyan területeket is a legfejlettebb ECM képességekkel támogathatnak, amelyekre elsőre nem is gondolnának - mutattunk rá előző lapszámunkban Laczkó Kristóffal, az ELO Digital Office magyarországi képviseletének stratégiai és operatív igazgatójával.

Mint arról cikkünkben (Központi tartalomkezelés sokoldalúan, 2023/19) olvashattak, a szállító és egyik Business Partnere a hazai távközlési szektorban jelenleg dolgozik azon az ügyfélszolgálati folyamatkonszolidációt megvalósító projekten, amely különösen jól példázza az ELO ECM Suite központi vállalati tartalomkezelő platformmal elérhető üzleti előnyöket.

Folyamatszabványosítás csoportszinten

Tulajdonosváltást követően a hazai távközlési szektor egyik szereplője egy vállalatcsoport tagjaként folytatja tovább tevékenységét, amelynek vezetősége a tagvállalatoknál korábban kialakított ügyfélszolgálati folyamatok konszolidálásával, szabványosításával és optimalizálásával is növelné a működés hatékonyságát és a szolgáltatások színvonalát.

Hirdetés

- Tartalomkezelő platformunkon változatos ügyfélszolgálati folyamatokat hozunk közös nevezőre, ami a szokottnál összetettebb feladatot ró csapatunkra - mondta Laczkó Kristóf. - Bár az egyes tagvállalatokra vonatkozó, eltérő megfelelési követelmények miatt bizonyos specifikus folyamatokat nem alakíthatunk át, a folyamatok túlnyomó többségét szabványosíthatjuk és csoportszinten konszolidálhatjuk, amivel a működés, az ügyfélkiszolgálás és a riportolás hatékonyságát is növeljük, a fejlett analitikai képességekkel a felsővezetői döntéstámogatást is javítjuk.

Az ELO Digital Office vállalati tartalomkezelő platformjának bevezetését előkészítő folyamatfelmérés idén nyáron indult a csoport tagvállalatainál, majd ennek alapján kiválasztották a folyamatokat, amelyeket elsőként szabványosíthatnak az ECM rendszerben. Hasonló módon a projektcsapat kijelölte azokat a mára elavult szakrendszereket is, amelyeket a bevezetett, új platform fejlett képességeivel teljes egészében ki fog váltani. Ugyanakkor a vállalatcsoport ERP, CRM és más tranzakciós rendszereit természetesen megtartja, az ELO Digital Office ECM Suite ezekkel zökkenőmentesen integrálódik.

- Projektcsapatunk ezt követően a kijelölt mérföldkövek mentén egyre több folyamatot fog átvinni a tartalomkezelő platformra, így a fokozatosan kiteljesedő konszolidáció, amely óhatatlanul bizonyos terhet ró a felhasználókra, a tagvállalatok napi működésében a lehető legkisebb mértékben lesz érezhető - mondta a stratégiai és operatív igazgató. - Az első szabványosított folyamatot jelenleg teszteljük, az ügyfélszolgálati konszolidációs projekt első ütemét pedig a tervek szerint jövő év áprilisában zárjuk.

Konszolidációs mesterfogások

Az előkészítő felmérés során a projektcsapat a meglévő ügyfélszolgálati folyamatok közül kiválasztja azokat, amelyeket a legtöbb tagvállalat addigi gyakorlatának legkisebb átalakításával csoportszintű szabványként átvehet. A munka gyors előrehaladását az ELO Digital Office hazai szakembereinek és nemzetközi fejlesztőgárdájának szakértelme és tapasztalata, a Business Partner iparági kompetenciája, valamint a szállító vállalati tartalomkezelő platformjának ELO Flows komponense is segíti.

- Folyamatautomatizáló ELO Flows megoldásunk low-code eszközöket ad a munkafolyamatok kevés kódírással megvalósítható, gyors digitalizálásához - mondta Laczkó Kristóf. - Tartalomkezelő platformunkkal ezáltal olyan jövőbiztos megoldást adunk ügyfelünknek, amellyel a folyamatok csoportszintű konszolidálását és optimalizálását hosszú távon is könnyebben folytathatja, folyamatait a változó üzleti igényekhez és megfelelési követelményekhez igazodva rugalmasan és rövid átfutással átalakíthatja.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.