Hirdetés

Ingyenes keresőoptimalizáló a Microsofttól

|

A SEO Toolkit alkalmazással weboldalunkat feljebb tornászhatjuk a különböző keresők találatai között, s így növelhetjük annak látogatottságát.

Hirdetés

A Microsoft közzétette az ingyenesen letölthető SEO Toolkit nevű segédprogramját, amellyel bárki növelheti weboldalának látogatottságát. A programmal ugyanis elemezhetjük honlapunkat, megnézve, hogy a keresőrobotok mit látnak belőle. Illetve ezen analízis birtokában optimalizálhatjuk a kódját, hogy a keresőkben oldalunk a lehető legelőkelőbb helyen szerepeljen. Ebben a szoftver jó partner, hiszen részletesen felhívja a figyelmünket a hibákra, valamint azok kijavításához is konkrét tanácsot ad (telepítéséhez Web Platform Installer szükséges).

 

 

microsoft-seo.png


A szoftver használata viszonylag egyszerű, persze alapvető HTML ismeretek és az angol nyelvtudás feltétel. A program nagy előnye emellett, hogy nem kell érte fizetni, márpedig nagyon kevés ingyenes, használható keresőoptimalizáló szoftver létezik. A profibb szoftverek ugyanis általában csak 30 napig használhatóak pénzügyi kötelezettségek nélkül, ami után már bizony mélyen a pénztárcájába kell nyúlnia annak, aki folyamatosan felügyelni szeretné oldalát.

Általános tanácsok

E mellett az ingyenes keresőoptimalizáló abban is eltér a riválisaitól, hogy esetében nem lehet a különböző keresőkre optimalizálni oldalunk kódját. Vagyis nem lehet csak kizárólag a Google, a Bing, vagy éppen a Yahoo robotjának kedvezni.  A SEO Toolkit ugyanis egy konkrét keresőt sem nevez meg, globálisan piacban gondolkodik, aminek megfelelően általános tanácsokat ad. Ez nagy valószínűséggel nem véletlen, hiszen így az ingyenes keresőoptimalizálót használó webmestereket finoman rávehetik arra, hogy ne csak a Google számára optimalizálják az oldalukat, hanem például a Bingnek is.

Márpedig a Bingre érdemes figyelni, hiszen habár lassan, de hónapról-hónapra növelni tudja piaci részesedését. A comScore adatai szerint decemberben például 10,3 százalékról 10,7 százalékra nőtt, ami mellett a Yahoo tovább folytatta mélyrepülését. 17,5 százalékról 17,3 százalékra csökkent a súlya. A Google pedig piacvezetőként tartja a hadállásait. Az elmúlt hónapban 0,1 százalékponttal, 65,7 százalékra növelte részesedését. A fenti tendencia a jövőben sem változhat sokat. A Google dominanciája marad, míg a Yahoo kárára a Bing tovább növekedhet. Ezért a Microsoft mindent meg is tesz, hiszen januárban például megállapodtak a Verizonnal és a HP vezetőségével, hogy a jövőben az eladott gépeiken a redmondi szoftvercég megoldása legyeb beállítva alapértelmezett keresőnek.

Binged it!

Sőt a Twitteren egy rejtélyes URL rövidítő szolgáltatás is feltűnt: a binged.it, amelynek létezését a redmondi szoftvercég szóvivője is megerősítette. Elmondása szerint a megoldás a Bit.ly szolgáltatásra épül, és jelenleg a Microsoft munkatársai tesztelik, hogy a későbbiekben harcra kellhessen a rivális megoldásokkal - többek között a Google nemrég bejelentett goo.gl szolgáltatásával is.

 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.