Hirdetés
. Hirdetés

Logót és stratégiát vált a Samsung

|

A 2013-as CES-en sok újdonságot mutathat a Samsung, amely badás okostévék piacra dobását is tervezi.

Hirdetés

A Samsung kellően erősen érzi a gazdasági helyzet súlyát magán ahhoz, hogy komoly változtatásokat eszközöljön a probléma megoldására. A 2013-as CES kiállításon nem csak új termékeket mutatnak majd be. A Samsung új üzleti irányzattal készül, emellett pedig a logóját is kicseréli. Utóbbiról egyelőre csak annyit tudni, hogy a munkára Scott Bedbury-t kérték fel, aki a Nike-val és a Starbucks-szal is dolgozott.

Az általános megjelenés mellett a hirdetési politikán is változtatnak, ugyanis nem csak a termékeket, hanem azok felhasználását is hirdetik majd, gyakorlatilag életstílusonként, hasonlóan a Nike által megvalósított elképzeléshez a sportfelszerelések terén.

A Samsung egy további lépést is tervez: OLED technológiára építő okostévéket akar a piacra dobni, amelyekhez a bada operációs rendszert is mellékelné. Az OS jelenleg csak egyes okostelefonokon érhető el, de a gyártó szerint a HDTV-kre is átültethető a rendszer. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.