Hirdetés
. Hirdetés

Mélyrepülésben a Sony Ericsson

|

Az eddigi gyenge eredményeinek sorát folytatta a negyedik negyedévben a Sony Ericsson: az előző negyedévhez képest jelentősen nőtt a vesztesége.

Hirdetés

Csökkent az eladott mobiltelefonok száma, nőtt a veszteség a Sony Ericssonnál. A karácsonyi vásárlási szezonban 24,2 millió készüléket adtak el, kevesebbet, mint az előző negyedévben. Az előző év azonos időszakában még 30,8 millió készülék kelt el. Ezzel párhuzamosan megugrott a veszteség, a harmadik negyedévben regisztrált 25 millió euróról 187 millióra. Ezzel az éves egyenleg 73 millió euró veszteség lett, szemben a 2007-es 1,11 milliárd nettó profittal.

A vállalat a globális gazdasági visszaeséssel indokolta az eredményeket és arra számít, hogy idén is folytatódik a mélyrepülés, főként az első hat hónapban. A veszteség csökkentése érdekében különböző intézkedésekkel évente 180 millió euróval tervezik csökkenteni a költségeket. Anders Runevad alelnök szerint ez nem lesz elég ahhoz, hogy ismét nyereséges legyen a cég: új, menő modellekre is szükség van. A legfelső kategóriás készülékekben pedig a zene, a képalkotás és az internet szolgáltatások egyesítésére koncentrálnak. 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.