Hirdetés

Nagyobb sávszélességet a nappaliba!

|

Még idén egy számlát kaphatnak a Magyar Telekom internetre, IPTV-re, vezetékes és mobiltelefonra előfizető ügyfelei.

Hirdetés

Az ősszel új, integrált vezetékestelefon- és internet-szolgáltatási csomagokkal jelenhet meg a piacon a Magyar Telekom, és valószínűleg még az idén lehetőség lesz arra is, hogy a T-Home előfizetők egy számlát kapnak a különféle Magyar Telekom előfizetéseikről és díjakról; a részleteket várhatóan szeptemberben teszik közzé - jelentette ki Maradi István, a Magyar Telekom műszaki vezérigazgató-helyettese kedden háttérbeszélgetésen. Mint arról a Computerworld is beszámolt, a Magyar Telekom ügyvezető bizottsága múlt csütörtökön döntött arról, hogy a vállalat 2008 őszén bevezeti a T-Com, a T-Online és a T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát.

200 százalék
Maradi István a fix vezetékes technológiáról kifejtette: a sávszélesség növelését most már nem az irodai adatátviteli igények kényszerítik ki, hanem az otthoni multimédiás eszközök, ezen belül alapvetően az interaktív televíziózás fejlődése; a távközlésben a nagy áttörést az jelentheti, hogy a nappaliban is megjelennek a szélessávú szolgáltatások. A vezérigazgató-helyettes szerint 15 év múlva már minden háztartásban nagyfelbontású interaktív televíziós szolgáltatásokra fizetnek majd elő. A Magyar Telekomnak jelenleg mintegy 16 ezer IPTV-előfizetője van; a fejlesztéseknek köszönhetően már itthon is küszöbön áll a 25Mbit/s sebességű, HDTV-adások továbbítását is lehetővé tévő VDSL szolgáltatás bevezetése.

A mobil elterjedtsége a következő években elérheti akár a 200 százalékot is. A fejlődés fő motorja a széles sávú adatátvitel lesz, ezen belül a közösségi oldalak bővülése, és például az ezeken történő videó megosztás.A mobilkommunikációban nemcsak az a fő kérdés, hogy milyen mértékben fejlődik a sávszélesség, hanem az is, miképpen lehet az egy bit átvitelére eső költségeket tovább csökkenteni - tette hozzá a Magyar Telekom műszaki vezérigazgató-helyettese.

Egységes ügyfélkiszolgálás
Maradi István elmondta: a Magyar Telekom esetében a széttagolt rendszer, a különálló mobil, vezetékes és internetes üzletág integrálódott, és ezzel hatékonyabb lett az ügyfélkapcsolat. Átalakult a technológia is, ami szintén támogatja a jobb ügyfélmenedzsmentet. A vezérigazgató-helyettes szerint a vállalat szempontjából nagyon fontos az is, milyen színvonalú az ügyfelek kiszolgálása, hiszen míg egyik részük nagyobb sávszélességet, a másik része jobb kiszolgálást szeretne.

A Magyar Telekom tavaly mintegy 100 milliárd forintot költött a fejlesztésekre, ezen belül 50-60 milliárd forintot a műszaki hálózatra, s nagyságrendileg az idén is ennyit tervez.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.