Hirdetés
. Hirdetés

Technológiai gázfröccsöt kap a Forma-1

|

A Forma-1 és a Tata Communications többéves stratégiai együttműködést kötött.

Hirdetés

A Formula 1 és az indiai gyökerű globális digitális ökoszisztéma-fejlesztő cég, a Tata Communications többéves stratégiai együttműködésbe kezdett, amelynek keretében a Tata Communications a Forma-1 hivatalos közvetítési kapcsolatszolgáltatójaként visszatér a sportba, hogy a szurkolók számára világszerte világszínvonalú, technológiailag fejlett élményt nyújtson és fejlessze azt - állítja a megállapodásról szóló közlemény.

A Tata Communications globális, végponttól végpontig terjedő, menedzselt hálózati szolgáltatásokkal fogja ellátni a Forma-1-et a videós közvetítésekhez, ami a reményeik szerint átalakítja a motorsport közvetítések élményét. Ennek érdekében a vállalat minden versenyhétvégén 200 ezredmásodperc alatt több mint 100 videotovábbítás és több mint 250 hangcsatorna átvitelét fogja támogatni a nagydíj helyszíne és az F1 Média és Technológiai Központja között: Ez lehetővé teszi az F1 számára, hogy világszerte több mint 500 millió rajongónak közvetítsen.

Hirdetés

A Tata Communications csatlakoztatási megoldásai lehetővé teszik a Forma-1 számára, hogy világszerte átalakítsa a közvetített tartalmak előállítását, miközben továbbra is támogatja a sportág agilitásra és fenntarthatóságra való törekvését. A Forma-1 és a Tata együttműködése nem teljesen friss. Az indiai cég "távoli közvetítési műveleteinek" 2020-as bevezetését követően például a Forma-1 utazási terheit sikerült 34 százalékkal csökkenteni.

Stefano Domenicali, a Forma-1 elnök-vezérigazgatója többek között elmondta, hogy örömmel üdvözlik partnerként a Tata Communicationst a korábbi sikeres együttműködések után. A közös munka alapján teljes mértékben megbíznak a szakértelmükben és képességeikben. A Tata Communications technológiája támogatja az F1 agilitásra és fenntarthatóságra irányuló törekvéseit, beleértve azt a célt, hogy 2030-ra a száguldó cirkusz nettó szén-dioxid-mentessé váljon.

A Forma-1 a sebesség, az akció és az izgalom középpontjában áll. Ezért vélekedett Amur S Lakshminarayanan, a Tata Communications ügyvezető vezérigazgatója örömét fejezte ki, hogy megújíthatták a kapcsolatukat az autóversenyzés király kategóriájával. Kifejtette, ahogy a vállalkozások is a digitális modell felé fejlődnek, úgy a sportvilágnak is nagyszerű lehetősége van arra, hogy a technológiát kihasználva innovatív és izgalmas élményeket nyújtson a motorsport rajongóinak.

A Tata Communications az IDC MarketScape szerint is az egyik legfontosabb szereplő, "Major Player" a saját szakterületén. E pozíció megőrzéséhez folytatja az új és innovatív, digitálisan média- és szórakoztató szolgáltatások fejlesztését, lehetővé téve a végponttól végpontig tartó platformjátékot a szurkolói élményekhez. A vállalat sávszélesség-kapacitását vagy média gerinchálózatát is 100G-ra bővítette, ami a videótechnológiák fejlesztését, a távoli gyártást és egyéb innovációkat is ösztönzi.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.