Hirdetés
. Hirdetés

A kábelcégek profitálnak a VoIP-lázból

|

Egy év alatt több mint két és félszeresére, 6,9 millióra nőtt az internet alapú telefonszolgáltatásra előfizető amerikaiak száma.

Hirdetés

A piacon folyamatos a kábelszolgáltatók térnyerése a csak VoIP-ot kínáló cégek rovására, a kábelesek részesedése az első félév végén már 60 százalék volt, míg egy éve még csak 52. Az egy évvel korábbihoz viszonyítva 153 százalékkal, 6,9 millióra nőtt a második negyedév végére az internet alapú telefonszolgáltatásra (VoIP) előfizető amerikaiak száma - derül ki a TeleGeography piackutató cég tanulmányából. Még nagyobb mértékben nőtt a VoIP szolgáltatásból származó bevétel, ami a második negyedévben elérte a 607 millió dollárt, ez 173 százalékkal több, mint a múlt év hasonló időszakában.

A piackutató adatai szerint a kábelszolgáltatók várhatóan tovább növelik majd előnyüket a Vonage-hoz hasonló, csak VoIP szolgáltatást kínáló cégekhez képest. Erre utal az is, hogy míg 2005 június végén még csak az amerikai VoIP előfizetők 52 százaléka volt a kábelcégek ügyfele, addig az idén a félév végére már 60 százalékuk. Ráadásul úgy tűnik, a folyamat nem állt meg, hiszen a második negyedévben az új előfizetők 68 százaléka már a kábeltársaságokkal kötött szerződést.

A legnagyobb amerikai VoIP szolgáltató továbbra is a Vonage 1,8 milliós előfizetői bázisával, a második a Time Warner kábelüzletága 1,6 millió ügyféllel, míg a harmadik a Cablevision Systems 987,5 ezres VoIP-os táborával.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.