Hirdetés

A Samsung gyengül, az Apple erősödik a mobilpiacon

|

Az IDC adatai szerint 2018. első negyedében 334,3 millió mobilt adtak el a világon.

Hirdetés

Továbbra is a Samsung a világ első számú mobilmárkája, bár az idei év első negyede nem sikerült jól a cégnek: a dél-koreai gyártó 2,4 százalékkal visszaesett, miközben az Apple jelentősen erősödött.

Az IDC adatai szerint a Samsung 2018 első negyedében 78,2 millió mobilt adott el, ami 1,9 milliós csökkenés az előző év első negyedéhez képest. Az Apple iPhone eladásai elérték az 52,2 milliót, ami 1,4 milliós növekedés a tavalyi év hasonló időszakához képest.

Az első negyedévben csak 334,3 millió mobil talált gazdára, ami 2,9 százalékos visszaesés 2017-hez képest. Az IDC szerint főleg a kínai eladások csökkentek.

A Xiaomi 87,8 százalékkal nőtt: szállításai a tavalyi 14,8 millióról 28 millióra nőttek. A Huawei produkálta a második legnagyobb növekdést, 34,5 millióról 39,3 növelte eladott mobiljainak számát.

Az IDC előrejelzése szerint a Samsung a második negyedévben visszaáll a növekedési pályára, hála az új Galaxy S9-eknek.

Az Apple mobiljai közül minden héten az iPhone X vezette a listát, még az olcsóbb iPhone 8 és iPhone 8 Plus modelleknél is több fogyott belőle.

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.