Hirdetés
. Hirdetés

Gerillák és az internetes marketing

|

Attól, hogy egy kreatív munkatárs kitalál valamit, azért azt nem kell elfogadni, mert esetleg visszafelé sül el a dolog.

Hirdetés

Valószínűleg minden marketinges álmainak netovábbja egy olcsó, sok embert megmozgató reklámfogás. Pont ezért találták ki a gerillamarketinget. Azt lehet viccesen, lehet rámenősen és lehet nagyon bénán, pont az ellenkező hatást kiváltva is csinálni. Mindegyikre tudunk számtalan példát, a legutolsóra meg most láttunk egy bicskanyitogatóan bosszantót.

A mai napon, több népszerű blog bejegyzéseinek kommentárjai közt felbukkant egy - nahát, micsoda véletlen - ugyanattól a hozzászólótól származó, ugyanolyan szövegezésű bejegyzés:

"intellektuell

Bazz láttátok már a

www.heinekenmusic.hu -t??

FELTÖRTÉK!!

És enyhén 18+ -os képeket raktak fel!!!

Mekkora szívás!!:D:D"

Természetesen a sörgyártó oldalát nem törték fel, ez csupán gerillamarketing. Mégis, mire számított, aki ezt kitalálta, vagy az, aki ezt a megrendelőnél elfogadta és engedélyezte? Azon túl, hogy a legtöbb helyen pár tíz perc alatt moderálták a bejegyzéseket, addig is milyen hatást vártak kiváltani? Vagy ennyire sokat érnek azokat a kattintások? Egy jellemző hozzászólás a sok közül:

"geistwald

Enyhén 18+ a véleményem a gerillamarketinges heineken seggfejekről. A sörötök is szar."

heineken1_k.jpg
Innen nem egészen 15 perc alatt tűnt el a bejegyzés.
heineken2_k.jpg
Itt sem volt hosszú életű.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.