Hirdetés

Hihetetlen, de igaz: jön a TikTok For Business

|

A pár másodperces vicces videókkal sikeressé vált cég most üzleti szolgáltatást indít, mely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.

Hirdetés

Nemrég jelentette be a TikTok azt a szolgáltatását, melyre kevesen számítottak azok közül, akik tisztában vannak a videómegosztó fő profiljával. A TikTok For Businesst azért hozták létre, hogy a jelenlegi és a jövőben élesedő marketingmegoldások gyűjtőhelyéül szolgálhasson. Ebbe beletartozik egy brand felépítése, a különböző reklámtípusok és formátumok kezelése, vagy akár teljes marketingkampányok létrehozása és lebonyolítása, melyhez a cég szerint biztosítanak minden szükséges segítséget. 

A leginkább a tizenévesek vagy még fiatalabbak körében népszerű videómegosztó azzal vált híressé, hogy kifejezetten rövid, pár másodperces alkotásokat lehet vele készíteni, és ugyanazon a felületen böngészni is tudunk mások videói között. A TikTok sikere valószínűleg pontosan abban rejlik, hogy egy közösségi oldalhoz hasonlóan, az ember itt is csak végigpörgeti a friss videókat, anélkül, hogy különösebben le kéne ragadnia bármelyiknél is.

Elsőre furcsának tűnhet, hogy egy ennyire fiatalokra építő platform elindítson egy üzleti szolgáltatást, de ha megnézzük a TikTok For Business profilját, akkor egyből érthetőbbé válik a döntés. Ez ugyanis kifejezetten azon hirdetőknek és üzleti partnereknek lett kitalálva, akik a videomegosztón keresztül szeretnék eljuttatni terméküket vagy szolgáltatásukat annak közönségéhez. A szolgáltatáson belül lehetséges felépíteni egy teljes marketingkampányt, ehhez rendelkezésre áll a TikTok teljes effektpalettája, filterei, 2D, 3D és AR eszközei. 

Hirdetés

Ezek segítségével könnyebb videós tartalmakat készíteni egy brandhez vagy éppen kihívásokat kreálni annak felhasználásával, hogy azokban részt vehessenek a platform tartalomgyártói. A legtöbb fent felsorolt szolgáltatás egyébként eddig is elérhető volt, de a TikTok For Business most összegyűjtötte és könnyeben kezelhetővé tette őket. Emellett egy e-learning programot is elindítottak, mely segít az üzleti partnereknek megtanulni, hogy egészen pontosan milyen lehetőségeik vannak, ha a platformon szeretnének hirdetni.

A szolgáltatás árazásáról egyelőre nem sokat tudni, de úgy néz ki, hogy egy hirdető megadhatja, hogy napi költségvetéssel szeretne dolgozni, vagy inkább a teljes kampány költségvetésével gazdálkodna. Egy biztos: a belépő ár 50 dollár lesz, valamint arról is érkeztek hírek, hogy az ezer megjelenítésenkénti költség jóval alacsonyabb, mint például a Facebook esetében.

Ügyfélszolgálati változás!
--
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.