Hirdetés
. Hirdetés

Komoly változások a YouTube-on

|

Az ingyenes videók mellett előfizetéses konstrukciókban prémium tartalmakat is élvezhetnek majd az ezért fizetni hajlandó felhasználók.

Hirdetés

Még az idén igen jelentős változásoknak lehetünk majd tanúi a világ legnagyobb videómegosztó weboldalán: a Google tulajdonában álló YouTube több forrás szerint is két előfizetéses szolgáltatást fog elindítani. Az egyik a tavaly november óta béta üzemmódban működő Music Key lesz, míg az egyelőre meg nem nevezett másik a prémium tartalmak készítőinek kínál majd bevételszerzési lehetőségeket. Miután a fizetős konstrukciók elindulnak, a YouTube furcsa keveréke lesz az ingyenesen elérhető, hirdetésekkel szponzorált videóknak, és a reklámok nélküli, csak az előfizetők számára elérhető tartalmaknak. Ennek minden bizonnyal örülni fognak a tartalomkészítők, mert így további bevételekre tehetnek szert, a kérdés csupán az, hogy miképpen fog egymás mellett élni a kétféle konstrukció.


Az előfizetéses tartalmakról szóló terveket egyébként már áprilisban megszellőztette a YouTube, azóta azonban nem történt semmi, és továbbra is rejtély, hogy miképpen fog működni a dolog. Ennek valószínűleg az lehet az oka, hogy alaposan elő akarják készíteni az előfizetéses konstrukció bevezetését annak érdekében, hogy az ingyenes videókhoz szokott több mint egymilliárdnyi felhasználó kedvezően fogadja a változásokat. Ami már csak azért is fontos, mert a tavaly 4 milliárd dolláros bevételt elkönyvelő YouTube még mindig nem tudott nyereséget termelni a keresőkirálynak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.