Hirdetés
. Hirdetés

Mutasd a tested, megmondom, ki vagy

|

A Google adatvédelmi globális tanácsadója szerint ideje változtatni a vállalati öltözködési normákon: öltöny és nyakkendő helyett sokatmondóbb a rövidujjú póló.

Hirdetés

Peter Fleischer a Financial Times egyik cikkére írt válaszában úgy fogalmaz, hogy a nyakkendő "akadályozza a vérkeringést az agy felé". Egyébként pedig ez a ruharadab nem más, mint "dekoratív álca, aminek célja, hogy megvédje a középkorú férfi fizikumot keskenyedő vállával és kibuggyanó pocakjával attól, hogy esetleg tudatosítsa magában: el kéne menni kondizni".

Fleischer szerint a nyakkendőt le kéne cserélni pólóra, mert az kevésbé álcázza a férfitestet. "Ön nem akarná tudni, hogy az üzleti partnere mennyire fitt? Miért bíznánk rá valakire a pénzünket, ha a saját testére sem tud vigyázni?" - fogalmazza meg újszerű nézőpontját a Google vezetője. De ennél is tovább megy: "Ha az Önök divat rovatának vezetője nem tud jobb ruhadarabot elképzelni a nyakkendőnél ahhoz, hogy kifejezze a személyiséget, az erőt és a férfiasságot, hát... Én a Google-nál dolgozom. Nemhivatalos mottónk: öltöny nélkül is lehetsz komoly".

Úgy tűnik azonban, hogy a Google-nál sem sajátította el mindenki Fleischer vízióját, mivel a hivatalos fényképeken többen viselnek inget, sőt, nyakkendőt is, így például Omid Kordestani globális értékesítésért és üzletfejlesztésért felelős alelnök, Elliott Schrage globális kommunikációért és PR-ért felelős alelnök, valamint az internet atyjaként ismert Vinton Cerf alelnök.

johnny-bravo_1.jpg

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.