Hirdetés
. Hirdetés

Virtuális kutyák és a Bayer 1,4 milliárd dolláros digitális átalakítási terve

|

A hírek szerint a Bayer gyógyszeripari óriáscég ígéretet tett, hogy 1,4 milliárd dolláros digitális átalakulási stratégiája keretében jelentős befektetéseket tesz a mesterséges intelligenciába (MI) és az adattudományokba.

Hirdetés

A társaság igazgatótanácsa aláírta a "Future Concept" terveket, amelyek 2025-ig bővítik és fejlesztik a németországi székhelyű üzletágak technológiai portfólióit. Az MI-re fordított kiadások mellett a vállalat növelni kívánja K+F-csapataiba a munkaerő-felvételt, a biotechnológiára, a sejt- és génterápiára, valamint az adattudományokra összpontosítva. Továbbá korszerűsítik és bővítik berlini és wuppertali kutatóközpontokat is.

"Németországban szeretnénk megerősíteni a Bayer globális versenyképességét és innovációs erejét, illetve támogatni a konszernt növekedési céljainak elérésében" - mondta Oliver Zühlke, a Bayer általános üzemi tanácsának elnöke egy nyilatkozatban.

Hirdetés

A bejelentés részeként a német vállalat kötelezettséget vállalt a tudományos intézményekkel és startupokkal való partnerségek és együttműködések bővítésére. A bejelentést megelőzően a Bayer már korábban is aktívan részt vett a mesterséges intelligenciával kapcsolatos együttműködésekben.

A német cég egyike annak a szépszámú gyógyszeripari vállalatnak, amely kapcsolatot ápol a brit Exscientia startuppal és aktívan használja annak MI alapú gyógyszerkutató eszközeit. A Bayer csatlakozott a rivális Eli Lilly és Gilead cégekhez is a "Virtual Second Species" kihívás szponzorálásában, amely egy olyan verseny, amelynek célja "virtuális kutyák" létrehozása a gyógyszerkísérletekhez.

A vállalat szerint olyan ökoszisztémát kíván megteremteni, amely "gyorsabb és közvetlenebb hozzáférést tesz lehetővé az innovációkhoz".

A Bayer növénytudományi részlegének is lendületet adnak a vállalat digitális átalakítási tervei. Az innovációt elősegítő központot Monheimben alakítják ki - a dormageni, frankfurti és knapsacki irodákkal együtt 386 millió dollárt fordítanak e területen a digitalizációra.

A leverkuseni központú vállalat Bitterfeldben, Darmstadtban és Grenzachban működő fogyasztói egészségügyi részlegei pedig a következő négy évben 120 millió dollárt fordítanak a digitalizációra, az intelligens gyári technológiákra és a munkavállalók képzésére.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.