Hirdetés
. Hirdetés

Az új Microsoft Dynamics 365 Copilot az ismétlődő feladatokat fogja automatizálni a cégeknél

|

A bejelentés része a szoftvercég azon törekvésének, hogy még több mesterséges intelligenciát integráljon termékeibe és szolgáltatásaiba, miután megerősítette az OpenAI-ba történő befektetésének harmadik fázisát.

Hirdetés

A Microsoft az új Dynamics 365 Copilot bevezetésével hivatalosan is beilleszti a mesterséges intelligenciát az üzleti alkalmazásaiba. A társaság szerint az alkalmazások AI-frissítése a Copilotot alkalmazza majd az automatizáláshoz, amely "lehetővé teszi, hogy mindenki több időt töltsön a munkája legjobb részeivel, és kevesebbet a hétköznapi feladatokkal".

"A Dynamics 365 Copilot kihasználja a generatív MI legújabb fejlesztéseit, hogy automatizálja ezeket az unalmas feladatokat, és felszabadítsa a munkaerő teljes kreativitását. A Dynamics 365 Copilot a CRM-et és az ERP-t is munkájába állítja az üzleti felhasználók támogatására, hogy felgyorsítsa az innováció ütemét és javítsa az üzleti eredményeket minden üzletágban" - mondta Charles Lamanna, a Microsoft üzleti alkalmazásokért és platformokért felelős vezetője.

Az új MI integráció a Microsoft különböző alkalmazásait fedi le, például a Dynamics 365 Sales, Viva Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Customer Insights, Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Business Central és Microsoft Supply Chain Center is e körbe tartozik. A Copilot segítségével ezek a szolgáltatások automatizálják majd a különböző feladatokat, különösen azokat az ismétlődő munkákat, amelyek az értékesítést és az ügyfélszolgálatot érintik.

Hirdetés

A Microsoft Supply Chain Center például képes proaktívan azonosítani azokat a külső problémákat, amelyek hatással lehetnek a kulcsfontosságú ellátási lánc folyamatokra. Ezután betekintést nyújt az érintett megrendelésekre, és automatikusan elkészül egy e-mail, amely figyelmezteti az üzleti partnereket, hogy tegyenek meg olyan lépéseket, amelyekkel megelőzhetők a további problémák.

A Microsoft szerint az adatok, amelyeket ezekhez az automatizált feladatokhoz felhasználnak majd, olyan releváns forrásokból származnak, mint az eladó CRM-je, ERP-je, a Teams rögzített hívásbecslései, a marketingesek által maguk által bevitt adatok, a vállalat meglévő marketing e-mailjei, a webről származó legfrissebb adatok és egyéb vállalati adatok. Ennek ellenére a Microsoft hangsúlyozta, hogy a modellek betanításához semmilyen módon nem használják fel az ügyfél adatait.

A bejelentés része a szoftvercég azon törekvésének, hogy még több AI-t integráljon termékeibe és szolgáltatásaiba, miután megerősítette az OpenAI-ba történő befektetésének harmadik fázisát. Az üzleti alkalmazáscsomagjának ezen AI-frissítése mellett a Microsoft folytatja a Bing és az Edge további fejlesztését, amelyek immár AI-képességekkel és -eszközökkel vannak felvértezve. Nemrégiben a Microsoft az új Binget a Windows feladatsor keresősávjára is felvette, de néhány nap után eltávolította azt. Ennek ellenére jelentős fejlesztéseket vezetett be a Bing chatbotján a múlt héten bevezetett új fordulatszámláló és csevegőhangok bevezetésével.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.