Hirdetés
. Hirdetés

Top 10 - Így látja az IDC a digitális innováció jövőjét

|

Vajon hogyan lehet a szoftvereket a legjobban innoválni?

Hirdetés

Az IDC előrejelzése szerint 2023-ra azoknak a szervezeteknek, amelyek szoftverfejlesztési projektjeik több mint felét az ügyfelekkel kapcsolatos fejlesztésekre fordítják, 15 százalékkal gyorsabb fognak nőni a bevételeik, mint azoknak, amelyek inkább belső projektekre összpontosítanak. Ez az egyik fontos előrejelzés a minap közzétett IDC FutureScape jelentésben szereplők közül.

A piacelemző cég szerint a szoftvervezérelt digitális kreativitás a tervezéstől és beszerzéstől a fejlesztésig és terjesztésig bizonyíthatóan mozgatja a piacokat, elősegíti a rugalmasságot és új közönséget épít. Az IDC digitális innováció jövőjére vonatkozó top 10 előrejelzése (amely ezúttal az ázsiai és óceániai térség tendenciáit vette alapul) abban is utat mutat az üzleti vezetőknek, hogy a szoftvereket hogyan lehet a legjobban innoválni a jövőben.

Hirdetés

1. Ami digitális, az termeli a bevételt: 2025-re a digitális innovációt sikeresen megvalósító vállalatok a bevétel több mint 25 százalékát digitális termékekből, szolgáltatásokból és/vagy élményekből fogják szerezni.

2. Az ügyfélközpontúság az első: 2023-ra azok a szervezetek, amelyek szoftverfejlesztési erőfeszítéseik több mint felét az ügyfeleket érintő fejlesztésekre fordítják, 15 százalékkal gyorsabban fogják növelni bevételüket, mint azok, amelyek inkább a belső projektekre összpontosítanak.

3. Piacterek és felvásárlások: A fejlesztői készséghiány enyhítése érdekében a szervezetek 55 százaléka felhőalapú piactereket fog használni és technológiai startupokat vásárol fel Ezek lesznek 2024-re a szoftverek megszerzésének legfontosabb módszerei.

4. Fejlesztői ökoszisztémák: 2025-re azok a vállalatok, amelyek már befektettek egy fejlesztői ökoszisztéma kiépítésébe, 25 százalékkal fogják bővíteni ügyfélkörüket.

5. Az ellátási lánc biztonsága: A szoftverellátási lánc biztonságának szavatolása 2023-ra a nagy digitális innovátorok háromnegyedénél alapvető kompetencia lesz.

6. Tech to Go Direct: 2024-re a hagyományos forgalmazási modellek összeomlanak, mivel egyes ágazatokban a vállalkozások 20 százaléka olyan technológiát használ, amely lehetővé teszi az ügyfelek közvetlen megkeresését, ami javíthatja az ügyfelek elégedettségét és a termékfejlesztést.

7. A termékek szolgáltatássá alakítása: 2026-ra a szoftverfejlesztő csapatok 30 százaléka a hagyományos termékek szolgáltatásként történő átalakítására összpontosít.

8. Szoftverfejlesztési insourcing: Ázsia 500 legnagyobb vállalatának fele a szoftverfejlesztési tevékenységét mindinkább cégen belül oldja meg, ami 2026-ra súlyosbítja a szoftvermérnökök hiányát, és felerősíti a szoftverfejlesztés hatékonysága iránti érdeklődést.

9. Heterogén csapatok: 2024-re a sikeres digitálisan innovatív termékek 55 százalékát olyan csapatok fogják létrehozni, amelyekben a szoftvermérnökök mellett kreatív, kritikai gondolkodású, elemzési és automatizálási készségekkel rendelkező emberek is részt vesznek.

10. Gépek mint programozók: 2026-ra az újonnan fejlesztett alkalmazások 60 százaléka tartalmazni fog valamilyen automatikusan generált kódot, így az emberek felszabadulnak a nehezen automatizálható fejlesztési feladatok alól.

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.