Hirdetés
. Hirdetés

Ingyenes CRM kiegészítők a Microsofttól

|

A válságra való tekintettel a redmondi szoftvercég több kedvességgel is szolgál CRM ügyfelei számára.

Hirdetés

A New Orleansban zajló Convergence konferencia első napján Kirill Tatarinov, a Microsoft üzleti alkalmazásokért felelős részlegének vezetője több jó hírrel szolgált a cég ügyfélkapcsolati menedzsment (CRM) rendszerének felhasználói számára. Egyrészt több új szolgáltatást is bevezetnek azon ügyfeleik számára, akik online, havi díj alapján veszik igénybe a rendszerüket, másrészt a válságra való tekintettel a redmondi cég hat hónapos ingyenes próbalehetőséget is felajánlott a vállalkozásoknak, akiknek továbbá még nyolc ingyenesen letölthető kiegészítőt is közétett a Dynamics CRM rendszerhez.

Utóbbiakat a Dynamics CRM 4.0 felhasználói innen tölthetik le. Az ingyenes csomag a bejelentés szerint kibővített marketing és értékesítési funkciókkal egészíti ki a már meglévő modulokat. A letölthető alkalmazások (Accelerators) között a nevük alapján olyan finomságokat találhatunk, mint az Analytics, az eService, az Event Management, az Enterprise Search, a Sales Methodologies, az Extended Sales Forecasting, a CRM Notifications és a Newsfeed Business Productivity.

 

 

dynamicscrm.jpg

 


Az online felhasználók ráadásul további újdonságokat is kaptak: a rendelkezésre állási garanciával egyrészt (SLA) a Microsoft vállalja szolgáltatásának 99,9 százalékos rendelkezésre állását minden Dynamics CRM online felhasználójuk számára. Valamint debütál még egy új Internet lead capture szolgáltatást, amivel a marketing és értékesítési munkatársak komolyabb informatikai tudás nélkül hozhatnak létre web-oldalakat egy adott kampány számára. Továbbá a program kibővített "cloud computing" támogatást is kapott, ami talán már az Azure-ra való felkészülés lehet.

Ezen felül a válságra való tekintettel a Microsoft az új online ERP és CRM felhasználók számára ingyenes 6 hónapos próbalehetőséget ajánlott a SmartPay program részeként. Ez talán azon okból is szükséges, mert a Dynamics eddig jó üzletnek bizonyul a redmondi szoftveróriás számára. A több milliárd-dolláros üzletáguk forgalma azonban a legutóbbi negyedévben 2 százalékkal csökkent, amit nagy valószínűséggel már a válság lehet a magyarázat.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.