Hirdetés
. Hirdetés

Számlabiztosítás a Magyar Telekomtól

|

Elvesztette állását, és így nem tudja fizetni internetelőfizetését? A jövőben a kettő nem feltétlenül kell, hogy együtt járjon.

Hirdetés

internetező alak
internetező alak
Számlafizetési biztosítást kínál ügyfeleinek a Magyar Telekom az Union Biztosítóval karöltve, ezzel teremtve fedezetet a munkahely elvesztése vagy tartós betegállomány miatt nehéz anyagi helyzetbe kerülő ügyfelek számláinak kiegyenlítésére - hazánkban először. A számlabiztosítást jelenleg a Telekom 1,7 millió szerződéses mobil, illetve 1,6 millió vezetékes telefonszolgáltatást használó lakossági ügyfele kötheti meg.

A munkahely elvesztésének anyagi következményeit kompenzálni képes (ún. munkanélküliség) biztosítással az aktív lakosság csupán elenyésző hányada rendelkezik, miközben az aktív dolgozók túlnyomó részének nincs ilyen jellegű fedezete. Egy állás nem várt elvesztésének egyik nyilvánvaló következménye a kiadások azonnali csökkentésének kényszere, s az aktívan dolgozók közel háromnegyede úgy érzi, ha elveszítené munkahelyét, problémát okozna számára mobilszámlájának kifizetése.

Mivel a mindennapokhoz, illetve egy következő munkahely megszerzéséhez, vagy hosszú betegállomány idején is szükséges az elérhetőség fenntartása, az előfizető számára fontos, hogy gondoskodjon a számlák rendezéséről. Erre nyújt megoldást a Telekom és az Union Biztosító közös számlabiztosítása, amely a rendszeres jövedelem kiesésekor fedezi a számlák költségeit. A biztosítási összeget közvetlenül a telefonszolgáltatónak fizeti a biztosító. A biztosítás akkor is fedezetet jelent az ügyfél számlájának rendezésére, ha a közös megegyezéssel megszűnő munkaviszony felbontásának oka nem nevesített. A konstrukció a munkanélküliség mellett az ügyfél baleset vagy betegség miatti, 60 napot meghaladó keresőképtelensége esetén is fedezi a megjelölt szolgáltatások díjait.

A biztosított eldöntheti, hogy milyen megosztásban szeretné felhasználni a biztosító által térített összeget, akár a családon belül, vagy a szolgáltatások között megosztva azt. A konstrukció 6 hónapig, az ügyfél választásától függően havi tíz-, vagy tizenötezer forintos értékhatárig nyújt garanciát a kiválasztott szolgáltatások megőrzésére. "Ez az értékhatár a jelenlegi telefon, internet és TV használati szokások adatai alapján egy háztartás átlagos számlaköltségeire vonatkozóan megfelelő védelmet biztosít, ezért úgy gondoljuk, hogy a szolgáltatás révén bajba jutott ügyfeleinknek érdemi segítséget tudunk nyújtani"- emelte ki Pukler Gábor, a Magyar Telekom innovációs és üzletfejlesztési igazgatója.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.