Hirdetés
. Hirdetés

Ügyfélszolgálati bizniszbe fog a Facebook

|

A közösségi hálózat egymilliárd dollárért megvette a Kustomer startupot. A vállalkozás által kifejlesztett platform az online boltok munkáját segíti, a jövőben immár a Facebookon.

Hirdetés

Elcsépelt cikkindítás, de tény, hogy a világjárvány kellős közepén felértékelődött minden olyan szolgáltatás, amely az online kapcsolattartást, a távmunkát, vagy épp a webes kereskedelem kényelmét szolgálja. A karácsony előtti bevásárlási időszakban pedig azt is érezhetik jó pár, kijárási korlátozásokkal terhelt országban, hogy a boltokkal és szolgáltatásokkal való kommunikáció is egy megújításra, modernizálásra váró terület. Épp ezért nem csoda, hogy most érkezett hír, amely szerint a Facebook egymilliárd dollárt megvette a Kustomer startupot, amely egy olyan felületet fejlesztett ki, amely az ügyfélkapcsolatok és a vásárlások kezelését teszi egyszerűbbé az online boltok számára. Az ügyletet a Wall Streat Journal hozta nyilvánosságra: a részletekről a felek egyike sem nyilatkozott, de a vételárat bennfentes források is megerősítették.

Hirdetés

A Kustomer, amelyet Brad Birnbaum igazgató és Jeremy Suriel alapított 2015-ben, idáig összesen 174 millió dolláros tőkét gyűjtött össze olyan befektetőktől, mint a Coatue, a Tiger Global Management, a Battery Ventures, a Redpoint Ventures, a Cisco Investments, a Canaan Partners, a Boldstart Ventures és Social Leverage. A cég piaci értékét legutóbb 710 millió dollárra becsülték, tehát tisztán pénzügyileg szép vételárat kapnak a betagozódásért.

A felvásárlás a Facebook hosszú távú terveiről is sokat elárul. A közösségi hálózat szívósan építi a vállalkozásokat célzó vásárlói szolgáltatás-portfólióját, és a Kustomer pontosan beleillik ebbe a trendbe, ezért igen valószínű, hogy tudását a Facebook rövidesen fizetős szolgáltatásként kínálja majd az online boltoknak.

A vásárlói szolgáltatások fontos új terepet jelentenek a Facebook számára. A cég számos kiegészítő eszközt dolgozott ki, és épített be üzenő appjaiba - legutóbb a WhatsApp kapott ilyen jellegű bővítést -, az úgynevezett omnichannel, azaz több csatornás megközelítést alkalmazó Kustomer azonban többet nyújt ennél, ugyanis integrálja a vállalkozások számára a vásárlóval történt kommunikációk legkülönbözőbb mobilappokon, közösségi hálózatokon, webhelyeken, chatbotokon és emaileket keresztül bonyolított formáit, és így teljesebb képet rajzol az ügyfelekről.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.