Hirdetés
. Hirdetés

Ügyfélszolgálati bizniszbe fog a Facebook

|

A közösségi hálózat egymilliárd dollárért megvette a Kustomer startupot. A vállalkozás által kifejlesztett platform az online boltok munkáját segíti, a jövőben immár a Facebookon.

Hirdetés

Elcsépelt cikkindítás, de tény, hogy a világjárvány kellős közepén felértékelődött minden olyan szolgáltatás, amely az online kapcsolattartást, a távmunkát, vagy épp a webes kereskedelem kényelmét szolgálja. A karácsony előtti bevásárlási időszakban pedig azt is érezhetik jó pár, kijárási korlátozásokkal terhelt országban, hogy a boltokkal és szolgáltatásokkal való kommunikáció is egy megújításra, modernizálásra váró terület. Épp ezért nem csoda, hogy most érkezett hír, amely szerint a Facebook egymilliárd dollárt megvette a Kustomer startupot, amely egy olyan felületet fejlesztett ki, amely az ügyfélkapcsolatok és a vásárlások kezelését teszi egyszerűbbé az online boltok számára. Az ügyletet a Wall Streat Journal hozta nyilvánosságra: a részletekről a felek egyike sem nyilatkozott, de a vételárat bennfentes források is megerősítették.

Hirdetés

A Kustomer, amelyet Brad Birnbaum igazgató és Jeremy Suriel alapított 2015-ben, idáig összesen 174 millió dolláros tőkét gyűjtött össze olyan befektetőktől, mint a Coatue, a Tiger Global Management, a Battery Ventures, a Redpoint Ventures, a Cisco Investments, a Canaan Partners, a Boldstart Ventures és Social Leverage. A cég piaci értékét legutóbb 710 millió dollárra becsülték, tehát tisztán pénzügyileg szép vételárat kapnak a betagozódásért.

A felvásárlás a Facebook hosszú távú terveiről is sokat elárul. A közösségi hálózat szívósan építi a vállalkozásokat célzó vásárlói szolgáltatás-portfólióját, és a Kustomer pontosan beleillik ebbe a trendbe, ezért igen valószínű, hogy tudását a Facebook rövidesen fizetős szolgáltatásként kínálja majd az online boltoknak.

A vásárlói szolgáltatások fontos új terepet jelentenek a Facebook számára. A cég számos kiegészítő eszközt dolgozott ki, és épített be üzenő appjaiba - legutóbb a WhatsApp kapott ilyen jellegű bővítést -, az úgynevezett omnichannel, azaz több csatornás megközelítést alkalmazó Kustomer azonban többet nyújt ennél, ugyanis integrálja a vállalkozások számára a vásárlóval történt kommunikációk legkülönbözőbb mobilappokon, közösségi hálózatokon, webhelyeken, chatbotokon és emaileket keresztül bonyolított formáit, és így teljesebb képet rajzol az ügyfelekről.

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.